Wednesday, June 3, 2009

Eriti ei seleta

Viimastel aegatel on olnud mul natsa kiira. Ma lootan et teie ikka kannatate! Enamus lugejatest on vist juba unustanud et niukke blogi on olemas, kaasaloetud härra Ants ise, aga vötke rahulikult. See blogi on ikka elus.
Tallinnas sajab vihma ja yldiselt on natukke kehv ilm. Meelelahutuseks pakun uut Terminaatorid, whatever if it sucks ass, Arnold on ikka Arnold. Vaatan seda filmi
pühapäeval koos söpradega. Teine uudis on see, et mingi venku möi minu onule vana iBooki nelja sottiga. See vist ei tööta. Kolmas uudis on see, et mingid pidu pole ammu näinud mitte kusakil. Majanduslangus sukkib.
Neljas on koolilöpetamine, suve algus, turistid vanalinnas, närvid perses enamusel hooaja löpus ja armastus. Olge tublid, kannatage.

4 comments:

  1. Nössö oled - rohkem huumorit ja vähem viginat! Ise oled sõjaväes käinud ja nüüd siis hädalad siin :)

    ReplyDelete
  2. ja telefoni õigel ajal ei võtnud vastu :(

    A muidu palju õnne koolilõpu puhul :)

    ReplyDelete
  3. Räägi armastusest lähemalt...

    ReplyDelete
  4. Jaajaa ops, ma olen jobu. Aitäh Nuxx, ja Laurile Make Love Not War.

    ReplyDelete