Sunday, December 20, 2009

ARIRAN

Konnichiwa armsad Koreea fännid!
Ave tuletas meelde, et lubasin mitu korda eile õhtul, et meie ühise õhtusööki piltid jõuavad siia homme, ehk täna. Kokku oli 13 ahvi ja kõigile jätkus nämma pulgogid, porgandid, teed ja ülatav küll -õlu. Menüü sai pikantse kõrvalmaitse -15 graadilisest talvisest jalutuskäikust ja Koreea mehe isikliku Eestilooga sügenemisest. Tavai, highfive ja hapukoor!

Pilgard oli kunagi meeste mäng. Aastal 1996.

Berit.
NB. Ühe silmaga Andres.

M, S, A, P-R, O, R, A, B, M, R, A, C ja mina.

Aitäh ja Спасибо.

10 comments:

  1. Nämma oli. Pärast mitu tundi peeretasid ja krooksusid bulgogit!

    ReplyDelete
  2. Ja kõige lemmikum on see, et sa oled Meeli ja Silva jälle segamini ajanud :D

    ReplyDelete
  3. ise alles kolmveerand aastane, aga juba on päevad ja oma korter!

    ReplyDelete
  4. dääm, ma käisin ilmselgelt valel ajal wc-s kui ühispilti tehti

    ReplyDelete
  5. Ma ikkagi parandaksin - RIISI ju tegelikult ei jätkunud (Meeli või Silva jäi ilma, sul ilmselgelt vahet pole kumb :D)! Aga maitsev oli küll ja viimane pilt on nagu filmist :)))jee!

    ReplyDelete
  6. Hea mees! Tegid siis pilti kui ma peldikus sital olin! Oleksid võinud siis 5 minti oodata.

    ReplyDelete
  7. Jah, ajan meeli ja silva alati sassi! Ja riis sai otsa. Õnneks sain asentatud Trashi peldikus pildistamise täna hoopis tema laste kelkutamisega.

    ReplyDelete
  8. selle peale: Hapukooooooooooooooooor!

    ReplyDelete